Swedbank

Pēc vairāku gadu sadarbības ar dažādiem dizaineriem A/S "Swedbank" personāla apģērba koncepta izstrādē, izvērtējot to kā nepilnīgu, reklāmas aģentūra "DDB Worldwide Latvia" uzaicināja Ingrīdu Drāznieci veidot jaunu Swedbank identitātes stilu.

Veidojot jaunu konceptu, tika izvēlēts atteikties no iepriekšējā koncepta virziena - brīvā jauniešu stila, saglabājot tikai kaklasaites un lakatiņus, kas papildina jauno konceptu. Darba formai jāizskatās tik pat nobilai kā uzņēmumam, kuram tā veidota. Koncepta virzienu bankā ietekmēja Hansabankas filiāļu interjers, izveidotais reklāmas tēls un finansu biznesa nišai raksturīgās krāsu gammas un stils. Siluets tika veidots precīzs, iezīmēts. Stils atturīgs, lietišķs. Taču konceptu personificējot ar variācijām, ko var veidot, izmantojot dažādo sortimentu katra darbinieka formas tērpa komplektā. Veidojot Swedbank apģērbu konceptu, asociējām to kā precīzu tērauda skrūvīti, kam ir nozīme Swedbank kā liela precīza pulksteņa mehānisma darbībā. Koncepts tika ieviests 2006.gadā visās filiālēs Latvijā.



A/S "Swedbank"
www.swedbank.lv

Atpakaļ